FAQ

Kan ik mijn bestelde item afhalen of laten verzenden / bezorgen?

Beide opties zijn mogelijk.

Woonaccessoires en verlichting, indien klein formaat, worden waar mogelijk verstuurd met pakketpost. Meubels en grote lampen kunnen worden opgehaald in de winkel of bij onze opslag, of u kunt hiervoor een koerier inschakelen. Koffie en Kansen werkt samen met Brenger.nl.

Bij elk artikel dat niet via pakketpost kan worden bezorgd vindt u de link voor bezorging met Brenger.nl.

 

Internationale verzending is mogelijk op aanvraag. Neem hierover contact op met Koffie en Kansen.

Verzenden en bezorgkosten

 

Kleinere items worden verzonden met pakketpost van PostNL, vanaf € 7,95 of de hiervoor geldende tarieven van PostNL bij afwijkende maten en gewicht.

Indien de kosten hoger zijn dan € 7,95 dan ontvangt u hiervoor een aanvullend betaalverzoek.

 

Voor bezorging op de Waddeneilanden en buiten Nederland gelden andere tarieven. Verder gelden bij verzending ook de voorwaarden en levertijd van PostNL.

 

Nadat de bestelling succesvol is afgerond, streven wij ernaar het pakket binnen drie werkdagen te verzenden. We maken hierbij veelal gebruik van hergebruikte dozen en opvulmaterialen.
U krijgt van ons bericht als het pakket onderweg is, en vernemen het ook graag even als het bij u is binnengekomen. 

De artikelen worden zo goed als mogelijk verpakt voor verzending. Mocht er echter tijdens het verzenden schade ontstaan, dan is Koffie en Kansen hiervoor niet aansprakelijk.

Kan ik mijn bestelde item retourneren?

Wij begrijpen dat het soms wat lastig is om in te schatten of het item in het interieur gaat passen. Het kan net even anders uitpakken dan u in gedachten had, daardoor geldt bij ons 14 dagen bedenktijd! U kunt het item binnen die 14 dagen retour sturen in originele staat en bij voorkeur in originele verpakking. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Nadat het item is binnengekomen in originele staat krijgt u het aankoopbedrag teruggestort.

 

Bezorgen

Wij bezorgen zelf niet. Wilt u het product bezorgd hebben, dan raden wij aan om dit te regelen via Brenger.nl. Prijzen zijn afhankelijk van locatie, afmetingen en datum. Uiteraard helpen wij hierbij: samen kiezen we een geschikte datum en verstrekken we de benodigde gegevens. Kosten voor bezorging lopen alleen via Brenger.nl, dus niet via Koffie en Kansen.

 

Let op! Het koeriersbedrijf bezorgt het meubelstuk in huis en alleen op de begane grond. Controleer van tevoren de afmetingen van het meubelstuk of deze door de deur naar binnen kan en check van tevoren de voorwaarden van levering en bezorging van de koerier.

Item afhalen

Veel producten zijn te groot of te kwetsbaar om te versturen met PostNL, dit wordt aangegeven in de omschrijving. U kunt een item afhalen bij onze winkel in Den Haag op dinsdag en woensdag van 9:00 t/m 17:00 uur en donderdag t/m zaterdag van 09:00 t/m 18:30 uur. Graag van tevoren een afspraak maken, zodat wij het item klaar kunnen zetten.

Verzendkosten bij het bestellen van meerdere items tegelijkertijd 

In principe gelden de verzendkosten voor elk artikel afzonderlijk tenzij het mogelijk blijkt de artikelen samen te verpakken en er geen extra kosten voor blijken. U krijgt de extra verzendkosten dan na verzending teruggestort.

Wat als er gebruikssporen / beschadigingen aan mijn gekochte item zitten?

De meubels, verlichting en woonaccessoires die u bij Koffie en Kansen koopt zijn vintage c.q. tweedehands. De items zijn níet nieuw en door de leeftijd van een object kunnen er gebruikssporen op zitten, dit wordt altijd in de omschrijving vermeld. Bij aankoop gaat u daar dan ook mee akkoord.

Internationaal verzenden

Producten kunnen internationaal - binnen en buiten Europa - worden verstuurd. Binnen Europa wordt gebruik gemaakt van DHL en PostNL. De kosten zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van het object.

Buiten Europa zullen de vervoerskosten op aanvraag zijn. Neem hierover contact op met Koffie en Kansen.

Ongeacht van welke verzendmethode u kiest, Koffie en Kansen is niet verantwoordelijk voor schade ontstaan tijdens het vervoer.

Betalen bij afhalen

Betalen bij afhalen is geen probleem. Echter onder de voorwaarde dat het artikel binnen 2 weken wordt opgehaald. 
Het artikel staan dan op 'uitverkocht' in de webshop - m.a.w. staat voor u gereserveerd - en is dan niet meer beschikbaar voor anderen.

Indien u het binnen die tijd ophaalt, kan in de winkel weer ruimte worden gemaakt voor nieuwe producten.

Indien ophalen niet lukt binnen 2 weken, neem dan even contact met ons op.

Algemene voorwaarden